نخستین دوره جشنواره ملی علامه طباطبایی

طبا | طراحی برای آینده

کاتالوگ رویداد

Powered By EmbedPress

مهلت ثبت نام

زمان فراخوان و ثبت نام

1
1 آبان

شروع ثبت نام

2
تا 30 خرداد

پایان ثبت نام 

3
نیمه اول تیر

زمان ارزیابی

4
هفته آخر تیر

اختتامیه

حاشیه های رویداد

سخنرانی‌های الهام‌بخش

که با حضور کارآفرینان موفق و ذکر نقاط شکست و موفقیت‌شان برگزار می‌شود.


Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/inandi/domains/inandin.ir/public_html/wp-content/themes/grupi/elementor/templates/widgets/ct_image/layout1.php on line 27

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/inandi/domains/inandin.ir/public_html/wp-content/themes/grupi/elementor/templates/widgets/ct_image/layout1.php on line 27

کارگاه‌ها‌ی عمومی

کارگاه‌های رویداد طبا حوزوی، جزئی از رویداد اصلی هستند که به منظور تشویق و پشتیبانی از طلاب و دانش آموختگان حوزه در حوزه کارآفرینی و استارتاپی برگزار می‌شوند. این کارگاه‌ها عموماً به مدت یک تا سه روز برگزار می‌شوند و به دانش آموختگان حوزه فرصت می‌دهند تا به صورت گروهی به توسعه ایده‌های خود بپردازند و آن‌ها را به یک مدل کسب‌وکار قابل اجرا تبدیل کنند. در زیر، برخی از فعالیت‌هایی که در کارگاه‌های استارتاپ ویکند حوزوی ممکن است مشاهده شود را بررسی می‌کنیم:

  1. 1. پیچ‌نمایش(Pitching): در ابتدای کارگاه، شرکت‌کنندگان به صورت خلاقانه ایده‌های خود را به دیگران معرفی می‌کنند. زمان محدودی برای هر پیچ نمایش در نظر گرفته می‌شود و افراد باید توانایی خود را در جلب توجه و جذب همکاران برای تیم خود نشان دهند.
  1. تشکیل تیم‌ها(Team Formation): پس از پیچ نمایش، شرکت‌کنندگانی که ایده‌های جذابی ارائه داده‌اند، می‌توانند تیم‌هایی را تشکیل دهند. این تیم‌ها معمولاً از افرادی با مهارت‌ها و تخصص‌های مختلف تشکیل شده و در طول کارگاه به توسعه و پیاده‌سازی ایده خود می‌پردازند.
  1. 3. توسعه مدل کسب‌وکار(Business Model Development): شرکت‌کنندگان با راهنمایی منتورها و مشاوران، به توسعه و بهبود مدل کسب‌وکار خود می‌پردازند. آن‌ها باید جوانب مختلفی از کسب‌وکار خود را مانند محصول یا خدمت، بازار هدف، منابع مالی و راهبرد بازاریابی را بررسی و بهبود ببخشند.
  1. 4. اجرا و توسعه محصول یا خدمت(Product/Service Execution and Development): تیم‌ها در طول کارگاه به توسعه و اجرای محصول یا خدمت خود می‌پردازند. آنها ممکن است نمونه‌سازی، طراحی رابط کاربری، توسعه نرم‌افزار، تحقیقات بازار و سایر فعالیت‌های مرتبط را انجام دهند.
  1. ارائه نهایی(Final Presentation): در پایان کارگاه، تیم‌ها به جلسه ارائه نهایی می‌پردازند. آنها باید به صورت شفاهی و تصویری مدل کسب‌وکار خود را به داوران و سایر شرکت‌کنندگان ارائه دهند و توانایی اجرای آن را نشان دهند.

کارگاه‌ها‌ی توان‌مندسازی ویژه برگزیدگان مرحله اول

به تشخیص داوران در غربالگری اولیه، احتمالا نزدیک به 20 تیم وارد چرخه منتورینگ رویداد خواهند شد. این دوره منتورینگ یک تا سه ماهه، جهت تقویت تیم‌ها جهت حضور در مرحله نهایی رویداد و انتخاب به عنوان برگزیده خواهد بود.

تیم‌ها از راهنمایی و مشاوره‌هایی در حوزه بازاریابی، طراحی مدل کسب و کار، اصلاح و تکمیل ایده یا محصول خود و … بهره برده و سپس وارد ارائه برای داوران جهت انتخاب نهایی خواهند شد.


Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/inandi/domains/inandin.ir/public_html/wp-content/themes/grupi/elementor/templates/widgets/ct_image/layout1.php on line 27
طلاب، دانش آموختگان و اساتید حوزه‌های علمیه سراسر کشور
برای ثبت درخواست به لینک ثبت نام مراجعه کنید.

• سازمان تبلیغات اسلامی
• دفتر تبلیغات اسلامی
• مرکز مدیریت حوزه¬های علمیه قم
• مرکز مدیریت حوزه¬های علمیه تهران
• مرکز مدیریت حوزه¬های علمیه خواهران
• مرکز خدمات حوزه¬های علمیه تهران
خانه اندیشه‌ورزان ایران
در صورت وجود هرگونه سوال با تلفن 88501064-021 داخلی 106 یا
شماره همراه 09035867805 تماس بگیرید
Post Views: 2,467